بررسی قیمت پاور بانک
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

بررسی قیمت پاور بانک

 0

بررسی قیمت پاور بانک
این روزها غیر ممکن است که به هر فروشگاه لوازم الکترونیک مراجعه کنید و نام پاور بانک به گوشتان نخورد.ممکن است با خود بگویید پاور بانک چیست ؟
در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی قیمت پاور بانک به نحوه کارکرد و همچنین مزایای این محصول بی نظیر بپردازیم.در آخر نیز امکان خرید اینترنتی این محصول را برای شما فراهم کرده ایم.
پاور بانک یا شارژر همراه در واقع دستگاهی است که توانایی ذخیره انرژی الکتریسیته را دارد و هنگام نیاز می توانیم از جریان خروجی تصفیه شده و یکنواخت این دستگاه استفاده کنیم.
شاید با خود بگویید که پاور بانک چطور این کار را انجام میدهد؟ در پایخ باید بگوییم انرژی الکتریکی وارد شده به این دستگاه در سلولهای لیتیومی آن ذخیره شده و توسط کیت هوشمند تعبیه شده در این دستگاه به پورت خروجی انتقال پیدا می کند.ولتاژ خروجی این دستگاه بصورت تصفیه شده در آمده و به ولتاژ استاندارد ۵ ولت و جریان ۱ آمپر روی پورت USB تبدیل می شود.
امروزه تمامی گوشی های هوشمند و یا تبلت ها و … قابلیت َشارژ از طریق پورت USB و با ولتاژ ۵ ولت و جریان ۱ آمپر (دقیقا مشابه خروجی پاور بانک) را دارند.

 

قیمت پاور بانک به چه عواملی بستگی دارد؟
در خصوص قیمت پاور بانک مولفه های زیر بیشترین دخالت را دارند که ضمن نام بردن آنها به توضیح مختصر شان نیز می پردازیم.
• ظرفیت شارژ دهی
• برند سازنده
• کیفیت و نوع باطری
• مشخصات فنی دستگاه از قبیل تعداد و بازه ولتاژ پورتهای خروجی
• مدت زمان و نوع گارانتی

ظرفیت شارژ دهی:منظور از ظرفیت شارژ دهی میزان انرژی الکتریکی است که پاور بانک می تواند در خود ذخیره کند و برای شارژ ، از آن استفاده کرد و یکی از مهمترین عوامل دخیل در خرید پاور بانک می باشد.
یک گوشی هوشمند کوچک و ارزان قیمت دارای پردازشگر ضعیف می تواند با یک باطری ۱۵۰۰ میلی آمپری میزان انرژی مورد نیاز خود را تامین کند.این در حالی است که اگر این میزان باطری برای یک گوشی هوشمند سطح بالا و دارای پردازشگر قوی و صفحه نمایش بزرگ استفاده شود به زودی شارژ آن تمام شده و کاربر را نا امید می کند و گوشی های هوشمند سطح بالا دارای باطری های قوی تری هستند.
ظرفیت پاور بانک ها بطور تقریبی و بر اساس نمونه های موجود در بازار از ۱۶۰۰ میلی آمپر تا ۱۸۰۰۰ میلی آمپر متفاوت اند.
یک پاور بانک ۱۶۰۰ میلی آمپری تنها می تواند گوشی هوشمند شما را آن هم برای یک بار شارژ کند و این در حالی است که در مدل های ۱۸۰۰۰ میلی آمپری ضمن تولید ولتاژ های مختلف توسط پاور بانک می توانیم لپ تاپ خود را نیز توسط آن شارژ نماییم.فروش پاور بانک با ظرفیت بسیار بالای ۱۸۰۰۰ میلی آمپری حداقل ۵۰۰۰۰۰ تومان بوده و این دستگاه ها وزن بالا و حجم بزرگی دارند و براحتی قابل حمل و جابجایی نیستند.
همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم ظرفیت یک پاور بانک تاثیر مستقیم در قیمت پاور بانک دارد.


برند سازنده: شاید این جمله به گوش شما رسیده باشد که فلان برند پول اسمش را می گیرد.همواره محصولات تولید شده توسط برند های معروف قیمت بالاتری دارند و در بیشتر موارد این محصولات کیفیت بالاتری نیز دارند.

کیفیت و نوع باطری : نوع باطری استفاده شده به همراه کیفیت آن نیز از دیگر عوامل مهم در قیمت پاور بانک به شمار می آید.باطری های نیکل قیمت ارزان تر و دوام کمتری نسبت به نوع لیتیومی دارند.
صرف اینکه بگوییم باطری لیتیوم است به این معنا نیست که همه باطری های لیتیومی کیفیت یکسانی دارند.نوع مواد به کار رفته در سلولهای آن و همچنین میزان در صد خالص بودن سلولهای لیتیومی باطری از دیگر عوامل مهم در قیمت پاور بانک می باشد.
مشخصات فنی برد دستگاه : مشخصات فنی برد دستگاه نیز شامل امکانات مختلف از قبیل دارا بودن IPS (قطع شارژ در صورت پر شدن باطری دستگاه) و یا Multi voltage بودن (دارا بودن چند خروجی با ولتاژ های مختلف) نیز از جمله قابلیت های کاربردی و مهم دخیل در قیمت پاور بانک هستند.
مدت زمان و نوع گارانتی : مدت زمان گارانتی و نوع گارانتی و شرکت گارانتی کننده محصول نیز از دیگر عوامل مهم در قیمت پاور بانک به حساب می آیند.

 

خرد کن حرفه ای نایسر دایسر

 0

خرید نایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus

 

 

یا همان خردکن توژال ، دستیار ویژه و حرفه ای شما در آشپزخانه ، با نسخه حرفه ای تر خرد کن نایسر دایسر پلاس سیب زمینی خلال کنید ، رنده کنید و میوه و سبزیجات را به صورت دلخواه و خودکار برش دهید تا بتوانید سالاد مورد نظر خود را آماده کنید.

نایسر دایسر پلاس یا خردکن توژال دستیار حرفه ای شما در آشپزخانه خواهد بود!

نایسر دایسر پلاس با نام خردکن پلین و توژال نیز در ایران شناخته می شود

احتمالا تبلیغ تلویزیونی خردکن پلین (نایسر دایسر پلاس) را در شبکه های تلویزیونی مشاهده نموده اید ، حالا می توانید این خردکن چندکاره ی فوق حرفه ای را به صورت اینترنتی و با چند کلیک ساده سفارش دهید و پس از دریافت کالا درب منزل هزینه اش را به مامور شرکت پست بپردازید.

عرضه ی خردکن ۱۰۰% اورجینال خارجی در فروشگاه میزبان (رایانه گستر دایان)

خرد کردن میوه و سبزیجات با چاقو شاید برای مواردی که به حجم کمتری نیاز دارید مشکلی نداشته باشد اما وقتی با یک میهمانی مواجه هستید و یا خانواده پرجمعیتی دارید و یا می خواهید در زمان کوتاهی کارتان را به پیش ببرید چاقو و رنده های معمولی دیگر کارساز نخواهد بود ، به وسیله ای نیاز دارید که با سرعت هرچه بالاتر سیب زمینی ها را خلال کرده تا شما تنها نیاز به سرخ کردن آن ها داشته باشید ، هویج را سریعا رنده کرده بدون انکه آسیبی به دستان شما برسد و خیار را حلقه حلقه کرده تا تنها آن را در ظرف سالاد بریزید!

خردکن توژال همه چیز را خرد می کند ، خرد کن پلین با نام نایسر دایسر پلاس نیز شناخته می شود!

مدل خارجی و ۱۰۰% باکیفیت !

توژال کار خانم خانه را در آشپزخانه ساده ی ساده خواهد کرد!

 

اما نکته فقط سرعت عمل بخشیدن به کارها در آشپزخانه نیست! خردکن توژال یا نایسر دایسر اصل میوه و سبزیجات را به صورت زیبا و شکیل خرد می کند ، یعنی وقتی با این دستگاه سیب زمینی ها را خلال می کنید تمام خلالها به یک شکل هستند ، وقتی خیار یا کدو را حلقه حلقه می کنید ، این حلقه ها دارای یک قطر یکسان و مشابه همدیگر هستند ، با نایسر دایسر پلاس یک سالاده زیبا ، چشم نواز و خوشمزه را به سادگی آماده خواهید کرد!

 

نایسر دایسر پلاس یکی از پرفروش ترین لوازم آشپزخانه در سطح جهان می باشد

نسخه ی حرفه ای تر و بهینه تر خردکن نایسر دایسر می باشد

 

ویژگی های خرد کن پلین Nicer Dicer Plus :

نایسر دایسر پلاس نسخه حرفه ای تر و بهینه تر خرید نایسر دایسر می باشد
با این دستگاه خرد کن دستی می توانید میوه و سبزیجات را خلال کنید ، با تیغه ی رنده ای رنده کنید و یا به صورت اسلایس و حلقه ای آن ها را برش دهید
دستگاه دارای چند تیغه قابل نصب و جداکردن آسان می باشد ، چند تیغه خلال کن (در سایزهای گوناگون) ، تیغه تکه کردن بزرگ (برای میوه هایی مثل سیب و پرتقال) ، تیغه حلقه کننده و تیغه رنده
خردکن نایسر دایسر پلاس Nicer Dicer Plus هنگام خرد کردن میوه و سبزیجات را له نمی کند
نایسر دایسر پلاس دستان شما را از خطرات چاقو و دیگر وسایل خطرناک دور می کند ، شما تنها با درپوش مخصوص کارها را انجام می دهید حتی در حالتی که میوه یا سبزیجات را برش می دهید قرار بر این نیست که میوه را با دست گرفته و با تیغه حلقه حلقه کنید ، بلکه کافیست با دستانتان درپوش محافظ ریلی را به عقب و جلو حرکت دهید تا حلقه های مورد نظرتان آماده شود.
به سادگی هرچه تمام تر می توانید ظرف ها تیغه های خردکن را شست و شو دهید

 

نایسر دایسر پلاس برای آسان تر کردن کارهای آشپزخانه ، دستیار ویژه بانوی خانه کارها را سریع تر و آرایش غذا بر روی سفره را زیبا و شکیل تر خواهد کرد ، نایسر دایسر پلاس پیشنهاد ویژه فروشگاه اینترنتی میزبان است و مدل اورجینال آن با کارت گارنتی ۳ روزه تست توسط مشتری برای فروش عرضه می شود ، برای خرید اینترنتی خردکن نایسر دایسر روی دکمه خرید پستی کلیک نمایید.

 

سیستم های دوربین مدار بسته یا CCTV

 0

سیستم های دوربین مدار بسته یا CCTV
سیستم های سی سی تی وی همان سیستم دوربین مدا ر بسته است که امروز ه شاهد هستیم در مراکز مختلف دولیت و غیر دولتی در جهت کنترل بهتر محیط و بالابردن امنیت از این سیستم ها استفاده می کنند.از این سیستم ها با عناوین مختلف مانند تجهیزات مدار بسته ویدویی نیطز یاد می شود.مهمترین استفاده این سیستم ها انروزه در جهت بالا بردن امنیت برای مکان هایی همچون طلا فروشی ها و یا مغازه هایی که کالاهای گران قیمت دارند به کار برده می شوند و البته در امور ترافیکی نیز به کمک مجموعه پلیس امده و بر سر چهار راه ها نیز از دوربین های مدار بسته به عنوان سیستم های کنترل ترافیک استفاده می شود.
تا چندی پیش استفاده از سیستم های دوربین مدار بسته زیادددر منازل مشکونی وراج نیافته بود اما با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه باعث شده تا به سنسورهای مجهز شوند تا به محض حرکت در محیط اعلان خطر کرده و یا بعد از کوچکترین حرکت شی در محیط سیستم شروع به ظبط تصاویر نماید. و به ظنر میرسد با این امکانات جدید باید یواش یواش شاهد ان باشیم که منازل مشکونی نیز خود را چنین سیستم های امنیتی مجهز خواهند کرد.


اصول کاری در این سیستم ها به بیان شاده اینگونه است که تصویر محیط توسط دوربین ها گرفته شده و برای پخش به سمت مانیتور ارسال خواهد شد.تصاویر ارسالی چون فقط برای تعداد محدودی ارسال می شود از این رو به این سیتم ها مدار بسته اطلاق می گردد.
همچنین در مکان هایی که شاید کنترفل و نظارت به صورت مستقیم توسط انسان ممکن نباشد و خظراتی را به همراه داشته باشد معمولا از سیستم های مدار بسته در جهت کنترل استفاده می شودتجهیزاتی که معمولا در هر سیستم دوربین مدار بسته مورد استفاده قرار می گرد را می توان به شرح زیر نام برد :
۱-دوربین که برای ضبط تصاویر می باشد و در مدل های مختلف دید در شب و یا معولی مورد استفاده قرار می گیرد.
۲-کاور دوربین که به منظور محافظت از دوربین است.
۳-پایه دوربین که به منظور نگه داری دوربین و ثابت ماندن ان در محل مورد نظر است.
۴-مانیتور یا همان نمایش دهنده تصاویر ارسال شده از سمت دوربین
۵-سویچر یا همان انتخاب کننده
۶-کواد
۷-مالتی پلکسر یا ترکیب کننده
۹-کنترل کننده
۱۰-کارت کپچر یا همان کارت تصویر
۱۱-تقویت کننده رادیویی
۱۲-نظم دهنده ویدویی


در سیستم های مدار بسته بستگی به کیفیت مورد نیاز از انواع دوربین های مدار بسته به صورت سیاه و سفید و رنگی استفاده می شود.شما با توجه به خصوصیات فنی که نیاز دارید باید نسبت به انتخاب تجهیزات سیستم خود اقدام نموده و درخواست دهید.
تا قبل از این مرسوم بوده که از دوربین های سیاه و سفید یا همان انالوگ استفاده شود . اما اکگر به دنبال کیفیت بالاتری هستید وددوست دارید تا با بیشترین جزییات عملیانپت ضبط تصاویر صورت گیرد نیاز به دوربین های رنگی دارید.همچنین با توجه به شرایط جوی که قرار است دوربین در ان قرار گیرد و اینکه در محیط باز است و یا سر پوشیده می بایست به دنبال دوربین منطبق با ان شرایط باشید . اگر در فضای باز قرار است از سیتم دوربین مدار بسته استفاده نمایید حتما از مدل های ضد اب باید استفاده نمایید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: